środa, 1 sierpnia 2012

1.08 - SANTIAGO DE COMPOSTELA ! ! !:)


Poranek przywitał nas ciężkimi, burzowymi chmurami…
Ucieczka przed deszczem… - Galicja!:)

Walka z czasem..

Śniadanie na „premii lotnej”…;)
Niektórzy byli tak zaaferowani, że nie zauważyli przygotowanego jedzonka!:)

Inni tak się śpieszyli, że na kratce rozwalili oponę

„Za 10.56 a ja nie wiem gdzie jestem!!”

W ostateczności zdążyliśmy na czas!!:)

Dojechaliśmy dzisiaj do Santiago de Compostela, do Świętego Jakuba…
Czy jak kto woli COMPOSTELA DE SAN DIEGO!!:)

Dziękowaliśmy w czasie Eucharystii za to że dojechaliśmy szczęśliwie, za wszystkich ludzi, dzięki którym możemy pielgrzymować i modliliśmy się we wszystkich intencjach, które wieziemy w swoich sercach!:)


Następnie kierunek ---> FATIMA!!!!:)

Dzisiaj przejechaliśmy w sumie kolejne 100km….i od rana wyruszamy dalej do Maryji!:)

Hasła i hasełka:

„A była dzisiaj już Msza??”

„ Od której strony jesz żelkę..??”

„Nie patrz się na mnie jak do mnie mówisz… bo świecisz mi po oczach!:)”

„Chyba zaraz pęknę, ale nie jestem jeszcze pełny..!!:)”

Pozdrawiamy naszych najbliższych!!!:):*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz